Radijska skupina Osnovne škole Krunoslava Kutena “Cvrkutavci” imala je izuzetno uzbudljiv tjedan. U ponedjeljak, 2. prosinca 2024., posjetili su Kineziološki fakultet u Zagrebu, gdje su obavili intervju s Renatom Barić, redovitom profesoricom koja spaja sport i psihologiju. Intervju je dio emisije koju trenutno pripremaju, a profesorica Barić bila je izvrstan sugovornik, dijeleći svoje stručne uvide.
No to nije bio jedini uzbudljiv trenutak za “Cvrkutavce”. U petak, 6. prosinca, skupina se odazvala na poziv Sandre Maričić, novinarke HRT-a, koja je izrazila želju da u radijskoj emisiji “Pet za pet” predstavi naše radijske novinare koji su s prošlogodišnjom emisijom “Volim slušati radio” po treći put pozvani na Državnu smotru Lidrano.
Sandra Maričić učenicima je ukratko ispričala povijest radija, koju je moguće vidjeti i u hodnicima HRT-a, te ih provela kroz radijske studije. Upoznala ih je i s sinom književnice Željke Horvat-Vukelje, čije Slikopriče djeca obožavaju i kroz koje uče čitati.
Tijekom posjeta, “Cvrkutavci” su imali priliku biti gosti u radijskoj emisiji “Dobro jutro uz Drugi” uživo. Sandra Maričić postavljala im je pitanja vezana uz prošlogodišnju emisiju “Volim slušati radio”, koja je bila uvrštena na Državnu smotru Lidrano. Kako su se snašli u ovoj živahnoj radijskoj atmosferi, možete poslušati u utorak, 10. prosinca 2024., u emisiji “Pet za pet” na Prvom programu Hrvatskog radija u 13:45. U sklopu emisije bit će puštena i prošlogodišnja radijska emisija “Volim slušati radio”.
Sveti Nikola nas nije zaboravio, pa smo na HRT-u osim novog iskustva i prilike za učenje, dobili i poklone, što je dodatno uljepšalo naš boravak.
Radijska skupina “Cvrkutavci” nastavlja s vrijednim radom, a članovi već planiraju nove projekte i suradnje koji će obogatiti njihov rad i donijeti nove prilike za učenje i iskustvo.
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih donijelo je 2. siječnja 2025. Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.Ovaj Protokol je izrađen s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, odnosno osnovnim školama, srednjim školama i...